mandag den 4. august 2014

Lopper på havnen og rødt i min indretning

I går blev der endnu en gang holdt "Lopper på Havnen" på Aalborg Havnefront. Det passede lige med, at jeg kunne smutte inden om, efter zumba om formiddagen. Det var jo, som sædvanling mest tøj, der blev solgt.
 



 

Tøj interessere mig ikke, så jeg bruger ikke meget tid på at kigge på tøjstativer. I stedet er jeg ret god til at kigge alle småtingene efter, som ligger på borde, eller i papkasser rundt omkring. Jeg var lige ved at tro, at jeg ikke skulle finde noget.. Men så. Hold nu op. Der lå den røde fugl, jeg har håbet på at finde i lang tid. Nemlig. Den røde fugl, som jeg har set flere gange i blogland. Tænk sig, at den skulle ligge i en kasse med legetøj på Aalborg havnefront til en 20'er!!
 
 
Jeg har ikke børn, men er barnligt anlagt og elsker at bruge finurlige ting i min indretning og rød er min yndlingsfarve, så fuglen passer fint ind. Også selv om den er lidt slidt. Nu hænger den der på væggen og venter på at den en dag får selskab, for det er der nemlig plads til.
 

 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar