fredag den 6. juni 2014

ThermaCare

Jeg er blevet udvalgt som buzzador, til at afprøve et nyt varmeomslag fra ThermaCare og i den forbindelse, har jeg også fået udleveret nogle prøver, som jeg skal give til venner og bekendte.
 

Jeg prøvede selv ThermaCares varmeomslag til nakke og skuldre, da det oftest er i nakken jeg får spændinger. Æsken indeholder en lille pose med et lille omslag, lidt større end et hygiejnebind. Der var klister i begge ender af omslaget og jeg var nødt til at justere det lidt hen af vejen, for at få det til at sidde rigtigt i nakken. Det idéelle ville nok være at man fik en anden person til at hjælpe sig. Men det gik nu fint uden hjælp.
 





Efter 30 min. kunne jeg mærke, at omslaget var ved at blive varmt, ganske som der stod i brugsanvisningen. Når først varmeomslaget var kommet på under min bluse, lagde jeg ikke mærke til det sad der, men jeg lagde mærke til at det føltes varmere, når jeg bar min skråtaske over skulderen, men det blev aldrig så varmt, at jeg brændte mig! Det fik mig til at tænke på alle de gange, hvor jeg har lagt forkert og er vågnet op med hold i nakken. Den bedste lindring på smerten, har hid til været en plasticflaske med varmt vand fra vandhanen. Med det nye varmeomslag fra ThermaCare, kan man faktisk gå rundt og bevæge sig frit, imens man får samme lindrende effekt af varmen, på sin ømme nakke.

Efter 7 timer tog jeg varmeomslaget af, fordi jeg ville afprøve, om det evt. ville kunne bruges til mine ankler. Jeg døjer meget med ømme ankler og må af og til benytte ankelbind. I sær når jeg dyrker mition. Men også på dage, hvor jeg har gået meget, kan mine ankler blive ømme og er som oftes helt stive, næste morgen. Jeg tror sagtens, at ThermaCares varmeomslag vil kunne hjælpe på mine ømme ankler.

Da jeg senere på aftenen skulle i Zoologisk have, var det blevet køligt og jeg fik endnu en idé. Varmeomslaget virker i mindst 8 timer, så det meste af effekten var forsvundet på dette tidspunkt, så jeg tog det af. I stedet for at smide de ud, foldede jeg det sammen og puttede det i min lomme. Jeg får ofte kolde fingre og ville ønske, at der fandtes et produkt som ThermaCare, til at putte i lommen til dette formål, da andre såkaldte fingrevarmere er for besværlige.

Hvad siger du til at blive Buzzador? Som Buzzador kan du uden omkostninger prøve nye produkter og tjenesteydelser og fortælle dine venner om dem. I de fleste kampagner kan du tilmed lade dine venner prøve. Hvor længe det varer, før du kommer til at deltage i din første kampagne, afhænger af hvor godt du passer ind i de kommende kampagner, samt hvilke kampagner der lanceres. Når der er mulighed for at deltage i en kampagne, får du oplysninger om kampagnen tilsendt via e-mail. Du vælger efterfølgende selv, om du vil være med i kampagnen eller ej. Følg dette link, så det fremgår, at det er mig, der har inviteret dig (mit brugernavn som Buzzador er CKaroline): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=DK&refstr=CKaroline Du kan også sende en e-mail med teksten: Denmark CKaroline til register@buzzador.com eller SMS e Buzzador teksten: Buzzador CKaroline på +4560991000 – så får du tilsendt logon-oplysningerne med det samme. I forbindelse med første logon skal du færdiggøre din profil, således at vi kan udvælge de kampagner, der passer til dig. Hvis du vil vide mere, inden du bestemmer dig, kan du følge dette link: http://www.buzzador.com/dk?refstr=CKaroline Med venlig hilsen CKaroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar