mandag den 9. juni 2014

Bagagerumsmarked på Dyrskuepladsen

Det er ikke blevet til så meget genbrug, siden jeg kom hjem fra Berlin. På trods af, at jeg et par gange om ugen, har været omkring genbrugsbutikken på Kennedy Plads, har jeg ikke fundet noget. Så var det godt, at der var bagagerumsmarked i går. På vej der over så jeg, at der var mange flere biler, end der var været før. Der var da også rigtig mange folk. Desværre ikke så meget, jeg kunne bruge. Efter at have brugt ca. 2 timer på at gå rundt til alle bodene, endte jeg med, kun at have købt 2 små ting.
 










 
  
 (Her blev jeg vist photo-bombed)
 

 
Jeg købte en lille smørkande og et charmerende æggebæger til min garder samling.
 
 
Kanden har en lille bule, men den er rød og den var billig. Æggebægeret er simpelthen så sødt. Det minder en lille smule, om et af mine andre æggebægre, men der står ikke noget i bunden, af det andet æggebæger.
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar