tirsdag den 17. juni 2014

Babuska dukke og IRA dåse

Jeg indrømmer, at jeg ofte tænker, at det måske er lidt overdrevet at gå ind i den samme genbrugsbutik 3 gange om ugen, men på den anden side, er chancerne for at finde noget, lidt bedre. I torsdags gik jeg således ind i genbrugsbutikken på Kennedy Plads, endnu en gang. Den ligger jo så centralt, lige der, hvor jeg skifter bus 2-3 gange om ugen. Der var blevet fyldt op med dåser, så jeg var hurtigt henne og kigge. Nok var der dåser med ganmelt look, men for mig er det ikke nok. Jeg kigger på dåsernes stand, når jeg vurderer om de er "gamle nok" til mig. Denne gang var der en IRA dåse med sommerlige frugtmotiver. Ikke den pæneste IRA dåse, men prisen var fin, så jeg købte den alligevel.
 



Da jeg var ved at opgive at finde mere, så jeg en Babuska dukke, så billig, at jeg var nødt til at tjekke om det var dukker inden i. 4 stk. i alt, så den købte jeg med.

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar