søndag den 5. juli 2015

Sankt Hans aften i Musikkens Hus

Der har været lidt stille på bloggen i et stykke tid. Måske kunne man tro, at jeg har været på ferie, hvilket jeg da også har været i et par dage. Sandheden er nu, at jeg har fyldt kameraet med fine billeder, som jeg gerne ville dele med jer. Desværre har jeg også fyldt ipad'en til bristepunktet, så der ikke har været plads til billederne fra kameraet. I dag har jeg sorteret lidt i billederne, så jeg nu kan dele de nyeste med jer.

Mine forældre inviterede mig til Sankt Hans koncert med Povl Dissing i Musikkens Hus. Det var første gang vi var i Musikkens Hus. En bygning, som der er blevet talt en del om i medierne her oppe. Bygningen er stor og smukt indrettet, men jeg havde forventet, noget større. Povl Dissing blev akompagnieret af Aalborg Symforniorkester, Klarup Pigekor og Nordjysk pigekor.










Efter koncerten var det tid til båltale og Sankt Hans Bål på Limfjorden. DR1 transmiterede fra torvet ved Musikkens Hus, så der var mødt mange folk op. Det var børn fra en lokal bueskydningsforening, som med deres brændende pile, fik sat ild i bålet ude på Limfjorden.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar