mandag den 27. juli 2015

nordjysk natur, når den er bedst - østkysten

Jeg elsker naturen, men det er desværre alt for sjældent, jeg tager mig tid til at komme ud og opleve den, på trods af, at der ligger et fint sted med søer og masser af fugle. Der var en gang jeg brugte Østre Ådalen meget, da det er en rigtig god gåtur, lige i nærheden. Det kræver tid og det kræver sol, før jeg får lyst til at gå der ned. Tid og sol, havde jeg fredag aften, da jeg var i sommerhus ved den nordjyske østkyst. Da været skulle blive elendigt fredag, gik jeg en tur til vildtreservatet i nærheden, sammen med min mor. Det er en lille gåtur på ca. 2km med intet andet end natur og et par sommerhuse på strækningen.




























Søndag kørte vi til Asaa havn om formiddagen, hvor der skulle være kræmmermarked. Det var bidende koldt og der var kun ganske få sælgere, så det var ikke meget ved. Alligevel fik jeg taget et par stemningsbilleder, som jeg vil dele med jer her.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar