søndag den 2. november 2014

Genbrugsbøger

I torsdags tog jeg bussen til Nørresundby. Det var ikke meget jeg fandt hos Kirkens Korshær, men endnu en sød, lille platte kom med hjem. Denne gang en lille juleplatte.


Hos Blå Kors gik det ikke meget bedre, men i bogreolen fandt jeg nogle søde børnebøger. Det er ikke til at stå for de fine illustrationer, som gamle børnebøger indeholder.

Jeg faldt for forsiden af denne bog, men så så de fine illustrationer inde i bogen. Så søde!

Salmerne virker mere, som små bønner og jeg må ndrømme, at jeg faktisk ikke kender dem.


Bogen indeholder 10 helsides tegninger, som vil egne sig utrolig godt i en ramme på et børneværelse.

Den sidste bog jeg hev frem fra reolen var denne. "Grisen der fik lov at leve." Måske nogle af jer husker filmen, der nærmest er gået hen og er blevet kult, "Den syngende gris." Dette er bogen, som blev til filmen "Den syngende gris," som senere hen er blevet til spillfilmen "Charlottes tryllespind."



Jeg har ikke selv set "Charlottes tryllespind," men er lykkelig over at eje den gamle film, hvor bl.a. Daimi lægger stemme til. I kan se et par klip fra filmen her.


Og her ser i traileren til Charlottes tryllespind


Dette skole atlas købte jeg hos Dan Mission.


De fine kort i skole atlas, indbyder næsten også til at man sætter dem i glas og ramme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar