søndag den 2. november 2014

Aalborg havnefront

fredag aften gik jeg rundt på Aalborg havnefront, for at tage billeder. Jeg skulle i byen med mine kollegaer og valget var faldet på den kinesiske restaurent, som ligger der nede. Inden jeg mødtes med de andre, ville jeg benytte lejligheden til at fotografere lyset ved havnefronten. Det småregnede, hvilket gav en ekstra dimension til mine billeder.









Jeg syntes at der var utrolig mørkt på havnefronten, omend klokken kun var 18:45. Jeg var lidt nervøs for, om jeg kunne snuble over noget, eller overse en kant. Især den "åbne trappe" som leder folk direkte ned til vandet, var jeg bange for at overse, da væggen ikke havde nogen form for lys, som signalerede, at der var en mur, eller en trappe, man skulle uden om.

Ca. 12 timer senere, kørte en bil i havnen, netop ved den trappe!!!! Manden blev heldigvis redet ud af bilen. Men Aalborg kommune - kan vi venligst få lidt mere lys på havnefronten!!??!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar