tirsdag den 19. januar 2016

Genbrug fra Hals til Storvorde

På trods af, at jeg i sidste uge, besøgte en del genbrugsbutikker i det Nordjyske, blev det ikke til de helt store fund, men lidt lykkedes det mig da at finde.

Tirsdag var jeg med mine forældre i Kirkens Korshær i Storvorde. Det var længe siden jeg havde været der, så håbet om at finde noget guf, var stort.  Jeg fandt et smukt sæt salt og peberkværne. Desværre står der ikke, hvem som står bag dem. Jeg gætter på at træet er palisander og så minder de mig forøvrigt om tårne i et spil skak.


Det bedste jeg fandt, var en lille sød køletaske i limegrøn, som lige akkurat kan stå under mit blomsterbord. Jeg købte også en spirekasse, som jeg håber på at få succes med til foråret.


Det sidste jeg købte hos Kirkens Korshær i Storvorde var et dynebetræk og da jeg i lørdags var på road trip til Hals, fandt jeg 2 pudebetræk hos Folkekirkens Nødhjælp, hvor af det ene matcher dynebetrækket ret godt.



I mangel på bedre fund, købte jeg en Fætter BR småkageform. Jeg samler jo på sjove og anderledes småkage udstikkere. Jeg håber dog, at jeg en gang kan lave nogle lidt kønnere småkager, end den Fætter BR præsterede at lave.


Hos Danmission i Nørresundby købte jeg også en fin blomsteropsats i bambus, så jeg nu har fået plads til alle mine Pilea planter i stuen, da jeg tror de har det for koldt og for mørkt i køkkenet i disse vinterdage.


Hos Guld og Rod brugte jeg lidt for mange penge på en pottedame i keramik, men den var så særpræget og fin, at jeg besluttede mig for at købe den.



Lige pludselig ser det alligevel ud til, at jeg fik købt en del i sidste uge, men jeg var som sagt også en del omkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar