fredag den 16. januar 2015

Skår i koppen

I går aftes spurgte min veninde, om jeg ville med på genbrugstur efter job i dag. Vi nåede i 5 genbrugsbutikker og en "antikvar." Det var ikke meget jeg fik købt, men 30kr lykkedes det mig da at shoppe op. I Kirkens genbrug på Boulevarden fandt jeg lidt slidt, men stadig sød, kurv til 5kr. En hel pakke med tomme dvd covers, som jeg netop er udgået for, købte jeg også med for 15kr.

Hos Butik 21 Retro Genbrug på den modsatte side af gaden, fandt jeg 2 Daisy kopper. De var i en elendig stand, men jeg mente nok, at de var de 5kr værd, som de kostede. Jeg så potentiale i dem, som urtepotter til små miniplanter. Jeg har stadig mange "Nilgud" planter, stående i min vindueskarm, som forhåbenligt bliver klar til at flytte hjemme fra til foråret. Nu får 2 af dem lov til at bo i en Daisy kop fra Figgjo Flint.



2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fint ud med planter i kopperne :-) Fint køb til 5 kr. stykket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja... Bloklys kunne man også bruge skårede kopper til, men den fine Daisy, syntes jeg var oplagt at bruge til planter :)

      Slet