mandag den 28. juli 2014

Olsens Bagagerumsmarked og stemningsbilleder fra min uge

I går var jeg til Olsens Bagagerumsmarked. På trods af, at min familie var godt repræsenteret til markedet med både mine forældre, min bror og svigerinde og mig, ja så var der vist mange, som i stedet havde valgt at tage på sommerferie. Der var mildest talt et ringe fremmøde af sælgere, synes jeg. Derfor blev mit eneste køb, et rejsesæt med tomme flasker til 5kr.
 
 
Derfor har jeg ikke mange billeder at vise jer denne gang, men i får alligevel lige et par stykker. Det begyndte nemlig at dryppe, lige da jeg gik hjemme fra. Endelig fik vi lidt regn her i Aalborg. Det var også ved at være tiltrængt, da 2 uger med 30 grader ikke er noget vi har oplevet før, på disse kanter. Jeg kan ihvertfald ikke huske, at det har været så varmt før. Det begyndte også at buldre i det fjerne og der var da også et par lyn, som viste sig i det fjerne, men et par småbyger var, hvad det blev til.
 
 




 
Fordi jeg ærlig talt synes, at der mangler lidt kulør  dette indlæg, kommer her lige et par stemningsbilleder fra sidste uge (torsdag-lørdag).
 
(Det nye BOLIG LIV blev læst i gennem på altanen med smoothie som nedkøling)

 (Disse solsikker står i nærheden af min brors hus, hvor jeg var inviteret til middag i onsdags. Se lige, hvordan humlebierne guffer i dem)
 
 

 (Fik endelig lavet plads til mine sidst indkøbte dåser)
 
 (I lørdags var jeg til kombineret sølvbryllup og 60 års fødselsdag hos min onkel og tante - den stod på helstegt pattegris med svær)
 
 (Var for første gang hjemme i min onkel og tantes hyggelige kolonihavehus)
 
 (Gættede på at dåserne med hjerter var fra Sverige - og jeg havde ret)
 


(Også i kolonihaven var der mange humlebier)
 
Nu vil jeg forkæle migselv med en Coconut Creme hos Starbucks i Aalborg Storcenter, i anledningen af min fødselsdag og senere vil jeg så forsøge at forbrænde de indtagede kalorier, med en times zumba, inden den står på halv-improviseret fødselsdag for familien i aften.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar