mandag den 13. maj 2013

Zumba og aspargessuppe

I morges nåede jeg ikke at få sat mig til rette i køkkenvinduet, inden genboen trak gardinerne fra, så jeg måtte spise i stuen. Jeg skulle nu også skynde mig, da jeg skulle afsted til 2 timers Zumba.

Jeg var lidt træt i morges, så da jeg var kommet ud i fitnesscenteret, lykkedes det mig alligevel, at komme for sent ud af omklædningsrummet. Jeg fik låst min holdbillet inde i skabet, hvilket lige kostede nogle ekstra minutter, så da jeg nåede op i salen, var de allerede gået i gang.

Det var gråvejr, så jeg var ikke sikker på, at jeg ville komme til bagagerumsmarked. Jeg holdt øje med vejret. Da jeg endelig nåede hjem, var der da også en kæmpe byge på vej hen over dyrskuepladsen, så jeg blev hjemme.


Jeg gav mig i stedet for til at gøre køleskabet rent. Jeg vil se om det kan lykkes mig, at holde lidt bedre orden der inde, i fremtiden. Jeg fik lavet to hylder til bær og grøntsager.

Til aften smed jeg et halvt bundt asparges, 6 forårsløg uden stilk og en halv sød kartoffel med vand i maskinen og fik en ganske god aspargessuppe ud af det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar