lørdag den 6. juni 2015

ugens gratis fund

Jeg var så heldig at komme forbi en dame, som var ved at ryde op i sit kælderrum. Hun skulle have smidt en hel del ud, men inden det røg i containeren, lod jeg lige mit falkeøje gå sækkene igennem. Og gudskelov for det. Der var 2 store plastikkyllinger, magen til de små kyllinger jeg samler på. Skallerne er godt nok revnede, men det kan fikses med tape.



Jeg redede mig også en hel det urtepotter. Især zinkpotterne til at hænge, tror jeg, at jeg kan få brugt, nu hvor jeg har gang i mission "udnyt altanen så meget, som muligt!"


Der var også 3 "plantevogne," som kan bruges til at flytte rundt på tunge urtepotter. De er perfekte til store gulv Monstera'er.



Det sidste jeg tog var en lille planteopsats med flet, som dog manglede en glasplade. Men hey. Jeg fandt ud af, at den sagtens kan holde på store urtepotter, uden de behøver stå på en glasplade.


Og sådan fik jeg endnu engang redet en masse ting fra den grumme containerdød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar