torsdag den 10. oktober 2013

Halloween

I mandags kunne jeg ikke nå til zumba, så jeg bestemte mig for at bruge tiden fornuftigt. Det betød nemlig, at jeg i stedet kunne nå inden om Blå Kors i Skalborg, inden de lukkede. Jeg fandt ikke noget, men bare det at gå der fra og vide, at jeg trods alt havde været der, var en rar fornemmelse, for så vidste jeg jo, at jeg ihvertfald ikke gik glip af noget godt, den dag.

Jeg var doven og kom lige fra job, så jeg hoppede på en bus til Svenstrup, hoppede af ved Ikea og gik mod Metro, som egentlig var målet for min bustur. På vej til Metro kom jeg i tanke om, at en kollega havde fortalt om Plantoramas kæmpe Halloween udstilling. Plantorama ligger ved siden af Metro, så jeg smuttede lige ind, for at kigge.

 
 




 

  
  


 




De var skam også i gang med at stille deres julepynt frem, så det får i også lige et par billeder af.
 
 


  

Jeg elsker jul og julepynt, men jeg synes også, at det er hyggeligt med Halloween.  Særligt i år har jeg lagt mærke til, at butikkerne har fået mange sjove Halloween pynteting frem... Kims har endda lavet heksefingre til lejligheden.


Jeg plejer at købe et par nye halloween lygter hvert år. Heg har kun fået købt den lille mumie i år. Den bruger batteri og skifter vist farve. Jeg stnes nu, at den er fin, som den er. Uden lys i.

Jeg har hevet min efterhånden store samling op fra kælderen. Jeg får vist først tid til at stille dem op i weekenden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar