onsdag den 11. november 2015

Så gik der tid med det

Ja, så gik der lige 2,5 uge, hvor jeg ikke har blogget. En af årsagerne er, at genbrugsbutikkerne nu har fundet deres julepynt frem, så jeg har fået mere travlt end normalt, med at pendle mellem de mange genbrugsbutikker. Mit stress niveau har nået højder, hvor jeg er lige ved at bukke under, da jeg mistrives så meget i mit nye job. Jeg har besøgt min far på sygehuset den sidste uges tid, da en læge lavede en alvorlig fejl, under en undersøgelse, som sendte ham et par dage på intensiv. Heldigvis gik det godt, men når man får en opringning om, at man skal skynde sig ud på sygehuset, ja så panikker man en smule, når nerverne i forvejen hænger uden på tøjet. Jeg har tænkt meget på bloggen og hvordan jeg skulle vende tilbage, efter min lille uforudsete pause. Jeg har valgt at gøre det sådan her.

Det har jeg oplevet:

Sallings nye juleudsmykning blev tændt at Karin Salling, med Mads Langer på sidelinien d. 30. Oktober


Mads Langer spillede en minikoncert foran Salling


Det er ikke rigtig jul, før denne bod står foran Salling i Algade

Jeg har linet krus op med slik og marengs til Halloween. Der kom 5 meget glade unger forbi, som var meget imponerede over min fine udsmykning uden for min dør.


Huskede selvfølgelig også at tænde lygterne på altanen. Med dette billede vandt jeg et gavekort på 200kr til nordisk film biograferne via #boligbladet

1. November var jeg til fødselsdag hos min tante, som bor så langt uden for byen, at de har både traktor,

Klappegeder og

Tykke ænder

Dagen efter røg min far på intensiv. Det var noget af en forskrækkelse, men min far er nu hjemme igen.

Udsigten fra sygehuset er flottest om aftenen, men svær at fotografere igennem de lukkede ruder.

Udsigten fra en stue på. 6. Sal på Aalborg sygenhus Syd. Den lange bygning i baggrunden er "Rustenborg" post og pakkecenter

Jeg har bemærket, at de fleste genbrugsbutikker har fået julepynten frem. Desværre vil de ikke sælge julehjertet i vinduet. Sådan et har jeg ledt efter i 20 år. Sig endelig til, hvis der er nogen, som vil af med sådan et!

Det har jeg købt:

Jeg har ledt efter et Digsmed skærebræt i ca. 6 mdr. Fandt endelig et fedtet og slidt et til 20kr

Logoet er næsten slidt af, men men kan lige ane spidsen af en vikingehjelm og et horn

Det er meningen at de 40-50 års skæremærker skal slibes af, så det fremstår pænt igen.

Småsnapseglas. Dem har jeg været i underskud af, da mine pilea unger skulle stå i vand og danne rødder

Rød plastikbøtte

Mini planter, som skal plantes i større potter, så de kan vokse sig stode

Paro hjertestage inkl. lys

Lille Erik Kold hjertedåse

Julemænd til salt, peber og tandstikkere (eller et enkelt kalenderlys??)

Dybe tallerkener til 2kr.

En knap så køn, men alligevel charmerende julemand

En lille engel i træ

Gamle, smukke gløgg krus i mælkeglas og fin julebluse med skulderpuder og guldknapper

Jeg har også købt en masse juleduge. Den første er helt sikkert min farvorit og den kommer på mit bord inden længe













Ingen kommentarer:

Send en kommentar