søndag den 29. november 2015

1. søndag i Advent

Så blev det d. 1. Søndag i Advent og jeg nåede lige at få fundet de trofaste "advents-krus" fra Søstrene Greene. For ikke at ødelægge min fine, "nye" dug, har jeg i år valgt at sætte lysene på bakker.


Jeg fyldte en af mine fluesvampe med blomsterjord, hentede lidt pudemos i området og fandt et rødt kalenderlys i skuffen. For et par dage siden købte jeg en sød mini "havenisse," som passede perfekt i min juledekoration. Der var et hul i bunden, så jeg satte ham på et bambusspyd og stak ham ned i fluesvampen. Jeg lavede et lille hul i mossen, så jeg kunne stikke kalenderlyset ned i jorden, så det kunne stå fast. Så fandt jeg en fluesvamp mere og et lille plastikdådyr og så fik jeg på ingen tid, fremstillet en super julet og sammetidig meget enkel juledekoration.


Mit isbjørnefad inspirerede mig til at købe et lille lyseblåt kalenderlys i Bilka og det ser faktisk ret godt ud, sammen med mine fine Göran Wärff stager.

Stikdåsen er til mine lyskæder og julehjertet i stuevinduet

Jeg fandt forresten 2 julehjerte lamper på instagram, som jeg købte. Nu hænger den ene og lyser fint ud i gården fra mit køkkenvindue og jeg synes selv, at det ser ret hyggeligt ud, nede fra gården.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar