lørdag den 14. februar 2015

Mit gensyn med Christian Grey

I torsdags var jeg til tøseaften i biografen, for at se "Fifty Shades of Grey." Vi var 8 piger afsted, men vi var ikke de eneste. Biografen var proppet med kvinder denne aften. Først spiste vi på café Visa og jeg må indrømme, at jeg aldrig bliver tilfreds med deres service. Vi måtte stå i kø i lang tid, på trods af, at vi havde reserveret bord... De kunne ikke finde os i systemet og fandt til sidst en anden plads til os. En gratis drink havde været på sin plads. Men nej. Der var ingen undskyldning at hente.

I biografen var der arrangeret lidt selvforkælelse til os. Der blev serveret baileys, cava og en chokoladestang fra Anthon Berg.. Men det var næsten ulideligt at være så mange mennesker på et sted. Der var ikke luft til at komme omkring. Dette skyldes at vi ikke kunne gå i salen før 5 min. før filmen startede. Der var vist 6 visninger af filmen i salen den dag, men kun forestillingen kl. 21:30, var lavet til et event.





Inde i salen lå der rugsnacks og vouchers til os, samt en filmplakat. Der blev trukket lod om nogle præmier. Frækt undertøj, Fifty Shades bøgerne, makeup... Og jeg selv vandt et gavekort til farvning af vipper og bryn.


Nogle folk var skuffede over filmen. Jeg synes til gengæld, at filmen gav mig et fint gensyn med de personer, jeg følte, jeg havde lært at kende, da jeg hørte bogen, som lydbog. I kan lige se et gensyn af mine bedømmelser om filmen her http://karolinesretro.blogspot.dk/search?q=Fifty

Man skal huske på, at filmen kun er baseret over den første af de tre bøger, men de fleste folk har nok læst bøgerne på en gang, som mig selv. Jeg var lidt skuffet over, at det kun var den første bog, som var med i filmen, men på den anden side, er der jo lagt op til 2 film mere, så det er fint med mig!

Til folk som ikke har læst bogen "Fifty Shades of Grey" endnu, kan jeg klart anbefale jer, at høre den på lydbog. Jeg har set, at hos Storytel, hvor jeg selv hørte bøgerne i sin tid, kan man prøve deres abonement gratis i 14 dage, uden binding. 14 dage var hvad det tog mig, at høre alle 3 bøger i serien, så lad dette være min Valentines gave til jer alle. Bøgerne er læst op på engelsk i denne udgave.


http://www.storytel.dk/serie-Fifty+Shades




Ingen kommentarer:

Send en kommentar