lørdag den 3. maj 2014

Jeg har vundet og fundet lopper til havnen



Jeg har haft travlt i de sidste par dage. Jeg har nemlig deltaget i en konkurrence på instagram, hvor man kunne vinde en gratis bod, på et af byens nye loppemarkeder "Lopper på havnen." Jeg vandt konkurrencen og fik pludselig travlt med at finde alle mine retro sager frem fra gemmerne. Jeg tog et par billeder, men der er kommet flere ting til, siden da.
 



 
Jeg har været i kælderen og der nede viste det sig, at jeg også havde samlet en del ting sammen, så de kom med op. Hold da op, hvor fylder det meget, men det er første gang jeg sådan for alvor skal sælge "retro," så jeg vil også gerne have, at det ser ud som noget og nå ja, så har jeg en del ting, som er svære at sende med posten, som jeg håber på at kunne sælge ved arrangementet i morgen. Jeg har skrevet prislister ned og prismærket tingene. Mest for min egen hukommelses skyld.
 
 
I dag har jeg pakket tingene sammen, så de fylder mindst muligt, alligevel bad jeg min far medbringe en trailer i morgen, da jeg også håber på at få solgt de 4 plasticstole, som har stået i kælderen i et stykke tid. Jeg håber der kommer nogen forbi, som synes de er lige så fede som jeg synes de er.
 

 
 






(Er tasken ikke bare skøn? Den er rigtig flot i kernelæder med fin patina... Desværre har jeg aldrig haft noget at bruge den til, så nu må den videre)
 


Jeg har vekslet penge, så jeg har lidt byttepenge, men jeg håber på, at folk vil have lige kontanter eller benytte sig af mobile pay. Og ja, så håber jeg da på at få solgt lidt. Jeg tager kameraet med og glæder mig til at fortælle om min oplevelse.
 
 
"Lopper på havnen" er et lille loppemarked nede ved havnen, foran restaurenten (båden) Elbjørn, hvor private mennesker køber boder og sælger deres lopper. Det er typisk de unge piger, som sælger ud af deres garderobe, men de ønsker et så broget marked som muligt, så der er noget for alle. Jeg var der et par gange sidste år og jeg stødte da også på lidt retro. En af gangene købte jeg da også en Anita Wangel kagedåse, så man kan finde lidt af hvert. Og lidt af hvert er præcis det jeg tager med i morgen. Så håber jeg på, at der kommer nogen forbi, som kan bruge det jeg har med. Loppemarkedet finder sted kl. 11-16.
 
 (Billederne er fra August 2013)

 
 
Måske ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar