tirsdag den 10. december 2013

Stille på bloggen, men ikke i min hverdag

Der har været lidt stille her på bloggen. Det skyldes ikke, at jeg er blevet træt af at blogge endnu. Det er heller ikke fordi der ikke sker noget i min hver dag. Tvært i mod. Jeg har så travlt, så travlt. Dog skyldes det vist mest, at jeg hvert år i december laver en julehjemmeside/ blog for min familie.

I skal da ikke snydes for at se mine genbrugsnisser og juleevangeliet, som jeg fandt i genbrugsbutikken på Kennedy Plads i dag.

 
De tre små julemænd er magen til nogle, som jeg allerede har i min samling, men ham her, yngste nissen, han er da for sød!


På en boghylde fandt jeg en lille udgave af juleevangeliet fra 1946. Jeg er jo jule freak, så at jeg nu ejer juleevangeliet, det er jeg utolig glad for!
 


Jeg må huske at vise jer min samling af julebøger, inden julen er omme!


Nu er jeg på vej til den julekoncert med Marie Carmen Koppel, som blev udskudt d. 27. November. Jeg glæder mig så meget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar