søndag den 6. august 2017

Loppemarked i Løkken

Selv om solen har skinnet i Aalborg i dag, har der ikke været meget sommerstemning at spore de seneste par uger, ud over at jeg er gået forgæves til et par genbrugsbutikker, som holdt sommerferie. Derfor tog jeg, for et par uger siden, med mine forældre på roadtrip til det ugentlige loppemarked i Hune. På vej der op stoppede vinaturligvis ved et par genbrugsbutikker. Vi holdt ind ved en privat genbrugsbutik, hvor en mand var ved at sætte nye varer i butikken. Butikken havde godt nok officielt lukket den dag, men vi fik lov at komme ind alligevel. Og sikke et held. Jeg fandt nemlig en mindre stak af de skæve souvenir platter, jeg samler på.

Jeg fandt ikke noget på loppemarkedet i Hune, men da Folkekirkens Nødhjælp har en butik bag gågaden, nåede vi lige der ind inden lukketid. Der fandt jeg sjovt nok endnu en souvenir platte til samlingen, foruden et iitalla fad og to sjove lysestager, som måske er iitalla.










På vej tilbage til bilen købte jeg den største vaffelis jeg nogen sinde har købt

Det trak op til regn, men vi nåede ind i bilen inden det satte i gang

Nu har jeg efterhånden nok souvenir platte til at lave et Danmarkskort. De er ikke signeret neden under, men jeg tror at de fleste af dem er teget af Inger Waage. Sjove er de under alle omstændigheder. Der findes mange flere og særligt en med Aalborg og København kunne være sjove at have.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar