mandag den 15. august 2016

Loppemarked i Aalborgs Christiania

I Aalborg Vestby ligger der en lille landsby, som er noget for sigselv. Helt tæt på Limfjorden er der et område med skæve huse, som bedst kan beskrives som en blanding af kolonihaver og et strejf af Christiania. Der er et helt specielt miljø der ude, hvor unge og midaldrende, bor side om side i deres sjove huse. Nogle ville nok kalde det et kunstnerisk miljø, hvor alt er tilladt, når det kommer til matriklernes indretning. I lørdags afholdt de deres årlige loppemarked, som desværre ikke bød på de store fund. Til gengæld var der, trods regnvejret, en hyggelig atmosfære, som jeg håber at have fanget på nogle af nedenstående billeder.









Jeg kiggede på høns med min niece












Udsigt til Egholm



Dagen efter var der atter bagagerumsmarked. Heller ikke der købte jeg noget, ud over en lille dukkeklapvogn, som min svigerinde havde udsøgt sig til min niece. Jeg tror det er min sunde fornuft der er ved at sætte en stopper for mine loppekøb. Inden længe skal min lejlighed pakkes ned og jeg har i forvejen så meget. Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan købe mere. Jeg tænker mig bare mere om, inden jeg køber noget. Jeg behøver jo nødvendigvis ikke spørge på flere Erik Kold bøtter lige nu. Det var stort set også det eneste af interesse, jeg så på et par borde der over. Så jeg gik tomhændet der fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar