torsdag den 11. april 2013

Min computer sover i dvale

Jeg har i dag sendt min bærbare computer på ferie hos en ekspert. Computeren er gået i hi og sover nu en tung, tung dvale. Kun to små dioder og lyden af en sovende computer, signalerer at den stadig er i live. For to år siden havde den samme sygdom. Den bliver træt og har ikke lyst til at vågne. Da de havde den inde til rep. sidst, skiftede de hele bundkortet på den. Derfor er der stadig garanti på bundkortet. Godt at vide. Men jeg ved, at man får formateret sin harddisk ved sådanne indgreb. Derfor har jeg sendt computeren på et lille "kurophold" hos en kollega, som vil prøve at gemme indholdet på min harddisk, inden jeg sender den til rep. Det er noget med at harddisken pilles ud og smækkes i en anden computer. Jeg håber sådan at det lykkes, for ellers er der 1,5 års private billeder, som går tabt! Ja. Jeg har overvejet at købe en ny hdd i en måneds tid. Jeg har udskudt det, da jeg har to i forvejen. Nu ved jeg, at det er praktisk at gemme sine billeder her, der og alle vegne.

I mens min computer er sendt på kurophold, benytter jeg min gamle bærbare. Den er ikke meget værd, men den kan dog gå på nettet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar